Mitä ajattelit tänään?

Ei elämä voi olla pelkkää aseksuaalisuudesta höpöttämistä, tänne kaikki mahdolliset keskustelut, kunhan asiallisuuksissa pysytään.

Re: Mitä ajattelit tänään?

ViestiKirjoittaja Jazzy » 21 Kesä 2012 08:45

Bet kirjoitti: Ruuanlaitto astioita (kattiloita sun muista) tarvitsisin, ja yritin miettiä saanko kotoa ''pihisteltyä'' kaiken tarpeellisen,

Minulla on tuossa laatikossa uusi iskemätön setti, Gigantista joskus tilaamani.
Paistinpannu ja kaksi kattilaa lasikuvuilla. Merkki on joku mystinen Mytra.
Impulssiivinen ostos, eikä ole tarvetta ollut käyttää kun noita kattiloita yms löytyy muutoinkin.
Siitä saat jos tarvitset eikä maksa mitään.
Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep. ~Scott Adams

What garlic is to salad, insanity is to art. ~Augustus Saint-Gaudens
Jazzy

ViestiKirjoittaja miss shirley » 22 Kesä 2012 14:03

Ihanaa juhannusta kaikille! :D Niin kaikille mökkiläisille kuin myös meille, jotka syystä tai toisesta istumme pyhät kotona.
“It's a dangerous business, stepping outside your front door. You never know where you might get swept off to.”
miss shirley

ViestiKirjoittaja Fenris » 22 Kesä 2012 18:23

miss shirley kirjoitti:Ihanaa juhannusta kaikille! :D Niin kaikille mökkiläisille kuin myös meille, jotka syystä tai toisesta istumme pyhät kotona.

Kiitos, samoin myös sinulle! Ajattelin aluksi kirjoitella v*tutusketjuun siitä, miten kamala on tällaisina juhlapyhinä olla yksin. Olisi toisaalta niin mukavaa olla seksuaali, etsiä seksuaalinen naisystävä jostain ja viettää Juhannusta yhdessä. Aseksuaalilla tuo on kuitenkin niin hankalaa - ei sillä, että mitenkään olisin luopunut toivosta.

Ennen kuin aloin kirjoittaa, tulin sitten kuitenkin kannalle, että aseksuaalisuudessa on niin paljon niin suuria etuja, että ehkä kestän muutamat juhlapyhät vuodessa vaikka ihan yksinkin.
Fenris

ViestiKirjoittaja miss shirley » 22 Kesä 2012 22:11

Kyllä minulle tällaiset sosiaaliset juhlat ovat melkein aina surun ja syyllisyyden tunteiden (miksi en voi olla kuin muut, jne.) aikaa, mutta tänä viikonloppuna ajattelin antaa itselleni "vapaata" suremisesta, ja vain nauttia olemassaolostani. Toisaalta olen ollut aina yksinäinen, joten en edes osaa kuvitella, että olisin jossain tuolla ulkona juhlimassa. Mutta jos vaihtoehtoina on olla yksin ja onneton, tai yksin ja onnellinen, niin valitsen tietysti jälkimmäisen.

Joskin tietysti olisi ihanaa viettää juhannusta jonkun hengenheimolaisen kanssa, mutta se tulee sitten jos on joskus tullakseen - tänä iltana juhlin kera siiderin ja hyvän musiikin! :D
“It's a dangerous business, stepping outside your front door. You never know where you might get swept off to.”
miss shirley

ViestiKirjoittaja muraalia » 02 Elo 2012 07:47

Yöllä perfektionismin vaivatessa ajatuskuvio: Nussin pilkkuja. Ja vain pilkkuja.
Voisi painaa tuon t-paitaan. Tai lyhyemmin: Nussin vain pilkkuja. Vielä joku meikäläinen kuva taustalle, pataässä tai aven-kolmio tai jotain. Ei välttis aukeis kovin monelle, toisaalta, mitä väliä.

Nää on näitä yöllisiä neronleimauksia...
muraalia

ViestiKirjoittaja Arosusinen » 02 Elo 2012 11:37

Ihan hyvä oivallus jos sopii omaan tyyliin/huumorintajuun ym. :)
Itse en oikein pidä kulkea paita päällä jossa lukee nussimiseen liittyviä ilmauksia.. vaikka se todennäköisesti herättäisikin muiden kiinnostuksen lukea koko teksti :roll:
Arosusinen

ViestiKirjoittaja muraalia » 02 Elo 2012 12:52

Juu niin. En mäkään tätä varmaan kovin usein käytä, pitää vähän kattoa missä ja millon voi pistää päälle, kun en ees oo täysin ulkona, mutta onpahan nyt olemassa. :D (check luovuusketju. En vaan voinu vastustaa.)
muraalia

ViestiKirjoittaja Bet » 03 Elo 2012 12:41

(Siivoamista, pyykkiä, tiskaamista... tiedättehän, sellasia perusjuttuja?
Kaveri kun just häipyin viikon vierailultaan, jonka aikana nää asiat pääsi vähän levähtämään....)

Syksyä. Nyt on elokuu. Rakastan syksyä ihan tolkuttomasti, tai no syksyn tuoksua ja puiden ja maan väriä. Pimeydestä en pidä. Olen iloinen siitä, että koulu alkaa aivan pian (olen aina kuulunut siihen ilmeisen pieneen joukkoon, joka oikeasti nauttii koulussa käymisestä ja kärsii lomilla tylsyydestä).

On tullut itteä nyt myös psyykattua siihen, että kyllä mä uskallan olla hiljaa. Selventääkseni kerron, että kun minä panikoin, puhun ihan kamalaa tahtia, enkä voi hallita ollenkaan, mitä sanon. Annan itsestäni ylisosiaalisen kuvan, koska panikoin ihmisten seurassa melkein koko ajan. Koulun alun takia aloitin tämän psyykkauksen, jotta en taas antaisi itsestäni ihan vääränlaista kuvaa. On väsyttävää, kun ihmiset luulee erinlaiseksi, kuin onkaan.
almost out of the minutes
Bet

ViestiKirjoittaja Arosusinen » 03 Elo 2012 13:27

^ itsekin pidän syksyn tuoskusta, siitä sopivasta viileydestä, aamuhuurteista ja lämpimistä väreistä. Tietenkin myös kanelisesta omenapiirakasta. Ja nytkin syksy kolkuttelee jo mielessä, vaikka eikös tämä elokuu ole vielä kesää :?
Arosusinen

ViestiKirjoittaja miss shirley » 03 Elo 2012 21:21

Täälläkin yksi syksy/talvifani. Olen melkein koko kesän huokaillut talven perään, en pidä kesän kuumuudesta ja valoisuudesta. Lunta ja pakkasta, kiitos! Ja talvella on tietenkin joulu, paras aika vuodesta (= juhla, jonka aikana saa olla rauhassa ja selvänä perheen kanssa, ei tarvitse olla ryyppäämässä jossain pusikossa).
miss shirley

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikki kaikesta